Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u veelgestelde vragen
Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op: 0561-617007!

Betaling

  • Op welke wijze kan ik betalen? 
    U kunt op onze website betalen via Ideal. Dit geldt voor zowel artikelen die u laat bezorgen of zelf komt afhalen bij onze vestiging in Sonnega.

Verzending & kosten

  • Hoe worden verzendkosten berekend?
    De verzendkosten worden berekend op basis van uw postcode. Hierbij wordt de afstand tussen uw postcode en de postcode van onze vestiging omgezet in verzendkosten.
  • Wie levert uw bestelling?
    Grote (aantallen) artikelen bezorgen we met onze eigen bezorgdienst. Kleine producten, tot 35kg, worden door FRL post bezorgd. Afhankelijk van uw bestelling wordt automatisch de bijbehorende bezorgdienst geselecteerd.
  • Welke verzendcategorieën zijn er?
    Kleine artikelen, tot 35 kg, worden bezorgd door FRL post. Grote artikelen bezorgen we zelf. De prijs is afhankelijk van het gewicht van uw bestelling, uw postcode en de verzendcategorie.
  • De webshop geeft alleen ‘afhalen’ aan, kan mijn bestelling niet bezorgd worden?
    Wanneer de webshop alleen ‘afhalen’ als optie geeft, heeft u één of meerdere producten in uw winkelwagen die niet ‘automatisch’ bezorgd kunnen worden. In dit geval kunt u altijd contact met ons opnemen (0561-617007) voor advies op maat en/of een offerte.
  • Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?
    Wanneer uw bestelling door FRL post bezorgd wordt, kunt u deze middels een track-and-trace code volgen. Deze ontvangt u per e-mail zodra de bestelling bij ons is opgehaald door FRL post. Onze eigen bezorging heeft (nog) geen track-and-trace systeem. We houden u persoonlijk op de hoogte omtrent de bezorging.
  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Afhankelijk van de grootte en inhoud van uw bestelling kunt u de bestelling binnen 10 werkdagen verwachten. Wij houden u op de hoogte van beoogde bezorgdatum / tijd.

Bestelling

  • Kan ik mijn bestelling wijzigingen? 
    Wanneer uw bestelling betaald en bevestigd is, kunt u deze niet meer wijzigen. Mocht u toch een wijziging willen aanbrengen, kunt u contact met ons opnemen (0561-617007).
  • Kan ik producten retourneren?
    Wij werken met wisselende voorraden en partijhandel, daarom kunnen wij geen producten retour nemen. Voor advies op maat kunt u altijd contact met ons opnemen (0561-617007).
  • Zijn producten altijd op voorraad?
    We proberen onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden. Wanneer een product onverhoopt toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen wij contact met u op.

Assortiment

  • Is het hele assortiment verkrijgbaar in de vestiging?
    Het assortiment is op voorraad in de vestiging. Daarnaast zijn er producten aanwezig in de vestiging die niet op de webwinkel staan.
  • Kan ik artikelen komen bekijken voor ik ze bestel?
    U kunt producten komen bekijken in onze vestiging in Sonnega.
  • Wanneer een product niet voorradig is, wordt dit aangegeven in de webwinkel.

Afhalen

  • Kan ik producten online bestellen, maar zelf komen afhalen?
    U kunt producten online bestellen en vervolgens in de winkelwagen kiezen voor ‘zelf afhalen’. U betaald dan geen verzendkosten. Er staan meerdere karren op het terrein die u kosteloos kunt gebruiken om uw gekochte producten te vervoeren.

Retourneren & Ruilen

  • Kan ik producten retourneren en ruilen?
    Wij werken met wisselende voorraden en partijhandel, daarom kunnen wij geen producten retour nemen. Voor advies op maat kunt u altijd contact met ons opnemen (0561-617007)

Voor het cookiebeleid: klik hier
Voor de algemene voorwaarden: klik hier